Hyundai je ponovno pobijedio na Red Dot dodjeli nagrada i osvojio Red Dot: Brand godine 2018.Hyundai je ponovno pobijedio na Red Dot dodjeli nagrada i osvojio Red Dot: Brand godine 2018.

Hyundai je brand godine!

21.12.2018. - Novosti

Hyundai je ponovno pobijedio na Red Dot dodjeli nagrada i osvojio Red Dot: Brand godine 2018., dodavši još jedno priznanje za kreativna i inovativna dizajnerska rješenja na već pet prethodno primljenih priznanja za komunikacijski dizajn 2018. godine.

Red Dot nagrada jedna je od najcjenjenijih međunarodnih dizajnerskih natjecanja na svijetu, a Red Dot: Brand godine dodjeljuje se brandu koji je došao do inovativnog i kreativnog dizajna na visokoj razini. Ove su godine briljirala inovativna Hyundai rješenja i kvaliteta dizajna, te stručnost upravljanja robnom markom.

Pročitajte još

Hyundai je najavio pokretanje nove marke IONIQ posvećene električnim vozilima, otvorivši novo poglavlje kao lider u eri elektrificirane mobilnosti. Pod markom IONIQ, Hyundai će nuditi električna vozila koja su usmjerena prema kupcima i usredotočena na lifestyle rješenja u skladu s vizijom „Napredak za čovječanstvo“.

Hyundai predstavlja marku IONIQ posvećenu električnim automobilima

Hyundai je najavio pokretanje nove marke IONIQ posvećene električnim vozilima, otvorivši novo poglavlje kao lider u eri elektrificirane mobilnosti. Pod...
Tvrtka Hyundai Motor pokrenula je vlastitu globalnu kampanju održivosti pod zastavom ‘Cilj stoljeća’ (eng. ‘Goal of the Century’). Kampanja je započela na Dan planeta Zemlje 22. travnja, a trajat će i nakon nadolazećeg FIFA Svjetskog prvenstva, koje će se održati od 21. studenog do 18. prosinca 2022.

Goal of the Century: Hyundai Motor, Steven Gerrard i BTS pozivaju na ujedinjeni svijet za održivost na putu do FIFA Svjetskog prvenstva 2022

Tvrtka Hyundai Motor pokrenula je vlastitu globalnu kampanju održivosti pod zastavom ‘Cilj stoljeća’ (eng. ‘Goal of the Century’). Kampanja je...
Hyundai Motor je 35. najvrjedniji svjetski brand prema najnovijim rezultatima Interbranda.

Interbrandova lista najvrijednijih brandova 2016.

Hyundai Motor je 35. najvrjedniji svjetski brand prema najnovijim rezultatima Interbranda. Unatoč još jednoj izazovnoj godini u automobilskoj industriji, globalna...