Nakon uspješnog početka 2021. gdje su održali jedanaest akcija u sedam europskih zemalja, Hyundai Motor produžio je svoje partnerstvo s organizacijom za očuvanje mora Healthy Seas na još jednu godinu.Nakon uspješnog početka 2021. gdje su održali jedanaest akcija u sedam europskih zemalja, Hyundai Motor produžio je svoje partnerstvo s organizacijom za očuvanje mora Healthy Seas na još jednu godinu.

Hyundai produžuje suradnju s Healthy Seas organizacijom i nastavlja svoju daljnju predanost zaštiti mora

08.03.2022. - Novosti

Nakon uspješnog početka 2021. gdje su održali jedanaest akcija u sedam europskih zemalja, Hyundai Motor produžio je svoje partnerstvo s organizacijom za očuvanje mora Healthy Seas na još jednu godinu.

Hyundai potiče aktivnosti prikupljanja otpada i educiranja lokalne zajednice

Organizirali su razne aktivnosti, od prikupljanja otpada i čišćenja plaža do ronilačkih događaja za oporavak napuštenih ribarskih mreža. Također su poticali obrazovne programe koji podučavaju djecu i lokalne zajednice o važnosti očuvanja čistoće svjetskih oceana. Ovo je za Hrvatsku odlična vijest jer će pozitivno utjecati i na naše Jadransko more.

U 2022. godini podržavaju kružno gospodarstvo i prikupljaju morski otpad u ECONYL® najlonu za održive proizvode

Plan u 2022. godini sastoji se od tri velika čišćenja, od kojih će se jedno odvijati u Južnoj Koreji, a ostala dva u Europi. Partnerstvo će također nastaviti educirati buduće generacije o tome kako se nositi s onečišćenjem mora koordinirajući pet obrazovnih aktivnosti tijekom godine. Zajedno s Healthy Seas, Hyundai će također proširiti svoju podršku za kružno gospodarstvo, regenerirajući prikupljeni morski otpad u ECONYL® najlon za održive proizvode koji se koriste Hyundai vozilima.

Fokus Hyundai Motor Europe poslovanja je pozitivan učinak na okoliš kroz partnerstvo s Heathy Seas organizacijom

“Za Hyundai, kao tvrtku vođenu svrhom, održivost nije samo trend već i društvena potreba. Kroz naše partnerstvo s Healthy Seasom možemo ostaviti pozitivan učinak na okoliš, ali i lokalne zajednice.” Michael Cole, predsjednik i izvršni direktor Hyundai Motor Europe.

Hyundai će također koristiti svoju stručnost kao lider u zelenim i budućim rješenjima za mobilnost kako bi pomogao Healthy Seasu da radi na održiv način, korištenjem automobila s nultim emisijama. Ključ uspješnog poslovanja jest fokus za poboljšanjem te pronalaskom pravih tehnologija i održivih rješenja.

Pročitajte još

Ambijentalna rasvjeta u dvije boje dodatno umiruje putnike s tehnologijom emocionalnog osvjetljenja Postoje 64 opcije boja za oba područja i ukupno 4096 kombinacija gornjeg i donjeg osvjetljenja Hyundaijevi dizajneri razvili su šest unaprijed odabranih atmosferskih dvobojnih tema emocionalnog osvjetljenja u suradnji sa stručnjacima za boje

Vođen emocijama: Unutrašnjost modela IONIQ 6 mijenja se prema vašem raspoloženju

Ambijentalna rasvjeta u dvije boje dodatno umiruje putnike s tehnologijom emocionalnog osvjetljenja. Postoje 64 opcije boja za oba područja i...
Hyundai je postao službeni partner Hrvatskog nogometnog saveza do kraja svjetskog prvenstva u Kataru 2022.

Hyundai – službeni partner Hrvatskog nogometnog saveza

Hyundai je postao službeni partner Hrvatskog nogometnog saveza do kraja svjetskog prvenstva u Kataru 2022. Hyundai je sponzor svjetskog nogometa...
Hyundai Motors je otkrio prve fotografije najmlađeg člana SUV obitelji. Nova KONA N može se pohvaliti sportskim izgledom koji je dodatno naglašen širom, a nižom karoserijom te performansama koje garantiraju zabavu u vožnji. Rezultat je to prve suradnje Hyundai N odjela i Hyundai Design centra koji su spojili moderan dizajn nedavno predstavljene nove KONE s odvažnim i dinamičnim stavom Hyundai N modela.

KONA N – sneak peak!

Hyundai Motors je otkrio prve fotografije najmlađeg člana SUV obitelji. Nova KONA N može se pohvaliti sportskim izgledom koji je...