Ovu nagradu dodjeljuju potrošači Nagrada se dodjeljuje brendovima koji se ističu, među ostalim, omjerom cijene i kvalitete Ovo je jedna u nizu nagrada koja svjedoči o izvanrednom radu Hyundai brandaOvu nagradu dodjeljuju potrošači Nagrada se dodjeljuje brendovima koji se ističu, među ostalim, omjerom cijene i kvalitete Ovo je jedna u nizu nagrada koja svjedoči o izvanrednom radu Hyundai branda

Još jedno veliko priznanje za tvrtku: Hyundai je „Best Buy“

22.02.2023. - Novosti

Ovu nagradu dodjeljuju potrošači brendovima koji se ističu, među ostalim, svojim omjerom cijene i kvalitete. Ova nagrada je samo jedna u nizu koja svjedoči o izvanrednom radu Hyundai branda.


Potvrda kvalitete i pouzdanosti


Hyundai Motor tvrtka može se pohvaliti još jednom nagradom!

Naime, osvojila je „Best Buy Award“, nagradu koja se dodjeljuje proizvodima i brandovima koji su se istaknuli kvalitetom, dizajnom, pouzdanosti i poželjnim omjerom cijene i kvalitete.

Nagrada koju dodjeljuju potrošači


Činjenica da navedenu nagradu dodjeljuju sami potrošači daje joj i posebnu važnost.

Na zahtjev da potrošači navedu naziv marke automobila koji po njihovom iskustvu ili iskustvu njima bližnjih ljudi nudi najbolji omjer cijene i kvalitete na hrvatskom tržištu kada je u pitanju dizajn, Hyundai je bio učestali odgovor i tako je odnio pobjedu u konkurenciji. Ovo je jedna u nizu nagrada koja svjedoči o izvanrednom radu Hyundai branda.

Pročitajte još

HYUNDAI NEXO OSVOJIO MAKSIMALNIH PET ZVJEZDICA NA EURO NCAP TESTIRANJU SIGURNOSTI

Kada se spoje futuristički pogon na vodik i beskompromisna sigurnost, rezultat je novi Hyundai NEXO. Ovaj napredni SUV osvojio je...
Tvrtka Hyundai Europe lansirala je Re:Style u Europi – platformu za cirkularnu ekonomiju i održivost Pokrenuta 2019., platforma je posvećena inovacijama i održivosti Platforma je lansirana modnom izložbom u Amsterdamu koja podiže svijest javnosti o održivosti i koju je osmislio poznati modni dizajner Jeremy Scott

Re:Style – Hyundaijeva platforma za cirkularnu ekonomiju inspirirat će vas da ponovno razmislite o materijalima i modi

Tvrtka Hyundai Europe lansirala je Re u Europi – platformu posvećenu cirkularnoj ekonomiji i održivosti. Pokrenuta 2019. godine, platforma je...
Hyundai Motor je 14. srpnja podržao organizaciju Healthy Seas u provedbi edukativnog događaja u londonskoj umjetničkoj galeriji Tate Modern. Radionica je uključivala edukaciju djece kroz prezentaciju o zaštiti mora, ghost fishingu i njegovim razornim učincima, kao i rješenjima koja nudi podrška budućih generacija kružnom gospodarstvu.

From waste to art: Hyundai Motor i Healthy Seas podučavaju mlađu generaciju o kružnom gospodarstvu

Hyundai Motor je 14. srpnja podržao organizaciju Healthy Seas u provedbi edukativnog događaja u londonskoj umjetničkoj galeriji Tate Modern. Radionica...